🌸

首页 UAPP 私信 归档
I Won't Give Up - Jason Mraz

😫这首歌


When I look into your eyes
每当我凝望你的双眸
It's like watching the night sky
就好似看到了夜晚的星空
Or a beautiful sunrise
亦如远眺如那美丽的日出
There's so much they hold
他们都是如此的深邃
And just like them old stars
犹如那些古老的繁星
I see that you've come so far
我明白你也是经历了很多


To be right where you are
才能到达你所在的位置
How old is your soul?
你的灵魂历经了多少的沧桑?

I won't give up on us
对于我们我永远不会放弃
Even if the skies get rough
即使天空乌云密布明朗不再
I'm giving you all my love
我会给予你我所有的爱
I'm still looking up
我依然对我们的未来满怀期待

And when you're needing your space
当你需要自己的空间
To do some navigating
去寻找属于自己的世界
I'll be here patiently waiting
我会耐心地在这里等你回来
To see what you find
一同见证你所发现的一切

'Cause even the stars they burn
因为即使(我们的付出有时就像那)繁星,也会燃烧殆尽
Some even fall to the earth
有些甚至陨落天际,化为尘埃
We've got a lot to learn
但是我们仍有很多要去学习
God knows we're worth it
上帝明白,我们值得拥有这一切
No, I won't give up
不,我不会放弃

I don't wanna be someone who walks away so easily
我不想沦为那些轻易放弃,浅尝辄止的人
I'm here to stay and make the difference that I can make
所以我会紧守在这里尽我全力以求有所改变
Our differences they do a lot to teach us how to use
我们之间的差异,大大地帮助了我们
The tools and gifts we got yeah, we got a lot at stake
去学会如何使用我们所拥有的技能和天赋
And in the end, you're still my friend at least we did intend
而在最后,你仍是我的朋友,至少我们仍在为彼此付出
For us to work we didn't break, we didn't burn
我们没有分开,也不会吵架
We had to learn how to bend without the world caving in
我们必须学习怎样放低身段,才不会让这个世界支离破碎
I had to learn what I've got, and what I'm not
我必须学会珍惜我所拥有的,知道自己所欠缺的
And who I am
并真正去了解自己

I won't give up on us
对于我们我永远不会放弃
Even if the skies get rough
即使天空乌云密布明朗不再
I'm giving you all my love
我会给予你我所有的爱
I'm still looking up
我依然对我们的未来满怀期待
Still looking up.
依然抬头仰望

I won't give up on us (no I'm not giving up)
我绝不会放弃我们的感情(我不会放弃)
God knows I'm tough enough (I am tough, I am loved)
上帝知道我足够坚强(我很坚强,某人在深爱着我)
We've got a lot to learn (we're alive, we are loved)
我们有很多东西要学习(我们还活着,有人在深爱着我们)
God knows we're worth it (and we're worth it)
上帝明白,为此我们值得付出(我们值得)

I won't give up on us
对于我们我永远不会放弃
Even if the skies get rough
即使天空乌云密布明朗不再
I'm giving you all my love
我会给予你我所有的爱
I'm still looking up
我依然充满了信心


评论

热度(19)